středa 19. února 2014

Dolce&Gabbana spring summer 2014


zdroj-DOLCE&GABBANA
 

Z nové kampaně Dolce&Gabbana přímo vyzařuje teplé léto a pravá italská pohoda!:-)Jejich kampaně patří vždy mezi mé favority. Kabelky této značky mě nikdy neomrzí, protože mají stále zajímavý design. Jaké kampaně Vás letos zaujali?


zdroj-DOLCE&GABBANA

zdroj-DOLCE&GABBANA
 

16 komentářů:

  1. Dala bych si tu bagetu:) Hezké oblečení a kabelky:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to jsem myslela také, když jsem kampaň viděla poprvé!:-) Mně se taky moc líbí!:-)

      Vymazat
  2. Po zhliadnutí týchto fotkách ešte viac snívam o lete <3
    ja doslova žeriem ZARA kampaň.

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle kampaně na mě vždycky působí hrozně uměle a strojeně, ale asi to ke světu módy patří:) Nicméně je pravda, že z téhle vyzařuje taková letní atmosféra, úplně cítím to sluníčko, vidím pole vinné révy a slyším šumění moře...ach, už se těším na léto :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím! Máš pravdu, že někdy působí příliš dokonale!:-)

      Vymazat
  4. Možná bych si k nim šla i nakoupit mít sponzora :-)

    OdpovědětVymazat
  5. takové kampaně,to je něco pro mě!:D:)! Moc pěkné oblečení :) MOc bych si od nich chtěla pořídit kabelku",mají je opravdu nádherné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě také!:-) Jejich kabelky jsou prosně úžasné!:-)

      Vymazat
  6. Už delší dobu si chci pořídit hodinky nebo kabelku této značky. Nedávno jsem si pořídila peněženku od Michaela Korse a jsem moc spokojená. Pěkný výběr fotek :-)

    poli-sirotina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peněženky Michaela Korse se mi také moc líbí! Děkuji moc!:-)

      Vymazat
  7. Fotky mají skutečně působivé ;) Na kabelky moc nejsem, ovšem mám hodinky od Calvina Kleina a nemohu si je vynachválit ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Miluji je, D&G jsou dokonalý! Poslední kolekce nemá chybičku :)

    OdpovědětVymazat