pátek 4. července 2014

New in- Alnatura

 
 

Krásný den! Dnes je opravdu nádherně, doufám, že takové počasí vydrží. V čase oběda jsem dostala chuť na lívance a chtělo to něco nového. Projížděla jsem recepty, které jsem měla uložené v mé složce a narazila jsem na kynuté palačinky ze skvělého blogu http://eatandrunandlove.blogspot.cz/
Byly vážně skvělé a jiné už nechci, opravdu je moc doporučuji. Podávala jsem je s javorovým sirupem, skořicovým cukrem a nejlepší kokosovou pomazánkou od značky alnatura. Jednou už jsem si ho přivezla z Německa, protože když vidím cokoliv kokosového, musím to hned mít:-)Proto jsem byla nadšená, když jsem ho včera viděla v Globusu.:-)



 

7 komentářů:

  1. Vypadají velmi dobře, už jsem na ně u Markétky jednou koukala a lákají mě, tak snad je co nevidět taky zkusím :) Ta pomazánka bude určitě luxusní, ještě jsem ji neměla, zato javorový sirup mi doma nesmí chybět :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, jsou vynikající stejně jako kokosová pomazánka!:-)

      Vymazat
  2. Mňaaaaam ^^

    ~ www.anetabjelakova.blogspot.com ~

    OdpovědětVymazat
  3. jojoo. tak nevím co chci dřív :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle schoko-nuss je bezkonkurenčně nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý recept :). Já kupuju od Alnatury kečup, je úžasný, správně rajčatový, žádná umělina.

    OdpovědětVymazat