pondělí 27. ledna 2014

Winter fashion

Fashion

 Moc se mi líbí spojení šedé se zářivou oranžovou, kterou jsem dříve nenosila:-) Nosíte rádi oblečení oranžové barvy?
 

13 komentářů:

  1. Ja akurátne rozmýšľam nad oranžovo-šedou kombináciou do izby :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oranžové věci snad nemám žádné :) Ale je pravda, že ta šedo oranžová kombinace je tedy skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  3. oranžovú nemám rada, ale táto kombinácia sa mi páči:)

    OdpovědětVymazat
  4. Oranžovou ráda nemám, akorát takovou tu neonovou nebo naopak světlou meruňkovou :)
    Ale ta kabelka je nádherná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji dříve také neměla ráda, ale začala se mi líbit!:-)

      Vymazat
  5. Oranžovou barvu obecně nemusím, jen někdy a jen na něčem :) A asi bych neuměla nosit džíny s rozšířenými nohavicemi, nicméně někomu to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. oranžová je hezká, ale snad nikdy jsem jí nenosila :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oranžová je krásná i na outfitech, tak to zkus!:-)

      Vymazat
  7. Oranžovou mám doma halenku a nosím ji moc ráda.

    OdpovědětVymazat