pondělí 3. února 2014

Spring fashion

Fashion


Momentálně se mi moc líbí křiklavé kabáty! Máte rádi tenhle tip nebo raději nosíte klasické kabáty?


13 komentářů:

  1. Já mám radši ty klasické,ale v téhle kombinaci vypadá ten vzorovaný kabát vážně dobře :) Jinak ta kabelka je úžasná..nevíš,kde by se dala sehnat? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi moc líbí:-) Kabelka je značky Dolce&Gabbana :-)

      Vymazat
  2. Vypada to moc hezky :) !

    OdpovědětVymazat
  3. já mám obyčkový čierny, ale aj jeden taký neobyčajný, ktorý je vzorovaný bielo-čierno-oražvý a má taký "anglickjý strih. Milujem ho, pretože mi ho šila mamina a je presne na mňa! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to dobře. Já mám obyč. černý. Ke mně by se asi nehodilo něco takového. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Někdy bych chtěla sebrat odvahu a nějaký "jiný" kabát si koupit:) tenhle totiž vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je parádní outfit. Ta kabelka by se mi zrovna i hodila :D
    Pieces of my world by Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to bych si na sebe z fleku všechno navlíkla ! Moc mi to padlo do noty :)

    OdpovědětVymazat