středa 26. února 2014

Spring fashion

Fashion

Elegantní a sportovní styl je spolu překvapivě skvělá kombinace. Nosíte sportovní styl s elegantním stylem dohromady? 

14 komentářů:

  1. krásně sladěné :-)

    poli-sirotina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pasuje skvěle:)
    Já moc sportovní v civilu nenosím, takže nemůžu říct, že ladím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Já dříve taky nenosila dva styly dohromady, ale nyní jsem tomu přišla na chuť!:-)

      Vymazat
  3. Často a veľmi rada kombinujem tieto dva štýly. Cítim sa veľmi pohodlne a zároveň to má aj ten svoj šmrnc. Chválim, pekné.

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, hodně dobré :) Až na ty botky bych si to klidně oblékla, co se bot týče, já raději klasické vansky nebo sk8tky ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Já tak nějak dávám vše dohromady, protože žádný styl vyhraněný nemám :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já to dohromady moc nemíchám. Buď sportovně nebo elegantně. Ale ta kabelečka by se hodila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dříve také ne, ale nyní jsem změnila názor!:-)

      Vymazat