pátek 7. března 2014

Street style inspiration

Fashion



 
Mojí inspirací byla tato krásná slečna.
 
Pokaždé když si chci koupit něco barevného nebo hodně nápadného, rozmyslím si to, protože se bojím, že to neunosím a nakonec sáhnu po černé klasice. Máte to tak také? Ale když ty skvělé kreace vidím na slečnách na ulici, hned začnu litovat!:-)
 

12 komentářů:

  1. Tak to vypadá super.. Navíc se mi to hned víc líbí když to vidím takhle na někom :) Mám to stejně že často sáhnu raději po něčem jednodušším, ale občas se i vyřádím :)

    OdpovědětVymazat
  2. V našem městě většinou všichni chodí v teplácích:). Ale jsou tu i hezky oblečené slečny, které dokážou hezky zkombinovat nápadné oblečení. Ráda na ně koukám:).

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám období, kdy zbožňuju barvičky a pak zase období, kdy chodím ve dvoubarevných, černo-pastelových kombinacích :) Obecně se mi líbí styl několika málo slečen od nás ze školy, víc mi to přijde víceméně na jedno brdo...;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě jen v černých kombinací, ale ráda bych to změnila!:-)A souhlasím s tebou, také mi přijde, že všichni chodí oblečení na jedno brdo!:-)

      Vymazat
  4. Mam ted spis cernobile obdobi, ale jak se otepluje, zacinam zas po barvickach koukat. Tenhle outfit se mi mic libi!:)

    www.worldneedsblondes.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Mluvíš mi z duše...občas v obchodem pokukuji po vážně úžasných kouscích,ale vždycky si to rozmyslím, protože dostanu strach, že to bude moc extravagantní a že na mě ostatní budou divně zírat :D
    Nicméně tenhle kousek je naprosto skvělý, hlavně botky a náhrdelník:)

    OdpovědětVymazat