středa 12. února 2014

Ples v Opeře


zdroj-Super.cz
  

Outfity českých celebrit nejsou na můj vkus vždy to pravé ořechové, ale tyhle krásky tam rozhodně nepatří. Jejich outfity v jedenáctém ročníku Plesu v Opeře podle mě jen zářily a určitě si zaslouží být znovu připomenuty.
 Jako první mě zaujala Katka Sokolová průhlednými šaty Oscar de la Renta se skvělým účesem a doplňky.

zdroj-Super.cz

  Luxusní šaty návrháře Lukáše Lindnera mě naprosto uchvátily korzetem, doplněným jednoduchou černou sukní.

zdroj-Super.cz

Jednoznačně s nejlepším outfitem přišla přenádherná bloggerka Nena. Červené šaty Lukáše Lindnera  udělaly z Neny naprostou královnu večera!

10 komentářů:

  1. Och druhé šaty a ty červené ! božííí

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc :))
    Šaty jsou opravdu nádherné :) ty první chtějí docela odvahu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím! Katka má skvělou postavu, tak si to může dovolit!:-)

      Vymazat
  3. Kačka Sokolová je noblesní, vznešená kráska. Ale ty poslední šaty jsou taky moc krásné !

    OdpovědětVymazat
  4. všechny modely jsou skvělé:3 ovšem ty první! tak rafinované a ženské.. aach

    OdpovědětVymazat
  5. Tento rok se mi libilo snad nejvic satu, co pamatuju. Moc se mi nelibilo, co dala dohromady nase miss, Gabca, ale ty rukavicky na ni vypadali skvele;)

    OdpovědětVymazat