neděle 9. února 2014

Sochi olympics 2014


 
 
Olympiáda je v plném proudu, slavnostní ceremoniál je za námi a já se chci s vámi podělit, jaké 3 týmy mě nejvíce zaujaly svým oblečením!
 Za nejlepší oblečení u mě vyhráli na plné čáře sportovci ( respektive návrháři) z Polska!
 
Jednoduchou černobílou kombinací doplněná veselými doplňky mě mile překvapil slovenský tým.
 
 
Italský tým byl oblečen v jednoduché tmavě modré barvě, jejichž návrhářem je Giorgio Armani!
 
A nakonec nemohu zapomenout na český tým se skvělými srdíčkovými rukávy!:-)
Jaký tým byl váš favorit v oblékání?

18 komentářů:

  1. Sport miluju, ale olympiáda mě nikdy nebavila. Sleduju jen krasobruslení:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě baví jen olympiáda!:-)To se taky počítá!:-)

      Vymazat
  2. Můj přítel je sportovec, takže Olympiáda u nás běží neustále a vůbec nezáleží na sportu, on prostě miluje všechno, achjo :D Ale včera jsem taky sledovala krasobruslení, to mě baví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No u nás televize také běží od rána do večera!:-) Krasobruslení je také můj oblíbený sport na sledování!:-)

      Vymazat
  3. Určitě vyzkoušej, akorát bych ho asi s kaší nevařila, ale dala až potom (jak jsem to udělala já). Jednou jsem vařila kaši s pomerančem a byla to hrůza :D
    Mně se také nejvíce líbilo Polsko, ale naše moc ne upřímně:/

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji moc za tip!:-) Přesně! Polsko mělo nejkrásnější oblečky!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mne sa celkom páčili Česi, tie srdiečka boli top! <3

    OdpovědětVymazat
  6. Rusko nemám ráda, ale zahájení se jim opravdu povedlo. A máš pravdu. Polsko má vkus! :)

    OdpovědětVymazat
  7. toto som bohužiaľ nevidela ale to čo vidím u teba je pekné a hlavne ma potešilo ze sú tu aj naši :D
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Tu si také pamatuji, ta se mi také hodně líbila!:-)

      Vymazat
  9. Mě se moc líbily elegantní oblečky Francouzů :) Ačkoliv když se na to teď dívám, musím uznat, že Polákům se to taky moc povedlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Francouzi se mi právě moc nelíbili, ale každý máme svůj vzor!:-) Děkuji!:-)

      Vymazat
  10. Já jsem letos naprosto unešená z našich. Loni se mi to moc nelíbilo. Ale letos je ten motiv skvělý. Dokonce nás v několika debatách vyzdvihli, že jsme in a máme super šráky :D

    OdpovědětVymazat