čtvrtek 24. dubna 2014

Summer wishlist

Summer whisles

Hezký den! Dnes mám pro Vás seznam věcí, které bych si chtěla do léta ráda pořídit. V první řadě jsou to plavky, jak jinak než nádherné a aktuální triangl.Další položkou na mém seznamu jsou boty. Conversky jsou klasika, se kterou uděláte parádu vždy a navíc jsou pohodlné. Nepohodlné, ale krásné lodičky bych si chtěla pořídit z důvodu, že se mi moc líbí k boyfriend džínům. Další "důležitá" věc je malá kabelka, nejlépe jako je na seznamu a bílé brýle. Poslední věcí je jednoduchý top a klobouk, protože k moři bude naprosto perfektní. Mým opravdu posledním přáním je overal, který není na seznamu. Na mou malou výšku sice není ideální, ale mně se tak moc líbí!:-)
 
Co je na Vašem letním seznamu ?:-)
 

7 komentářů:

  1. Máme dost podobný wishlist!! Já bych si chtěla pořídit ještě nějaké cropp topy a nějakou menší tašku přes rameno, která není nikde podle mých představ.
    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký wishlist! Měla bych si taky něco podobného udělat, jelikož teď moc oblečení nekupuju, protože nevím, co potřebuju a ještě k tomu šetřím, takže extra velké nákupy plánuji na léto:).

    OdpovědětVymazat
  3. Wishlist super, moc se mi líbí! Conversky mám na svém seznamu taky, přesně jak píšeš, je to klasika :o).

    OdpovědětVymazat
  4. Bílé conversky chystám pořídit na léto také a Triangl swimwear bych chtěla také, ale pořád nevím, jestli do nich jít ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. skvělý wishlist;)* Nějaké lodičky si chystám taky pořídit;) a malou kabelku taktéž!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Aj ja mám conversky na zozname :)

    OdpovědětVymazat