sobota 17. května 2014

Francie



Hezký den! Zdravím Vás po týdnu stráveném v krásné Francii. Moc se mi tam líbilo, ale přiznám se, trošku mě zklamala Paříž. Nejvíce tím, že je to celkem špinavé město, o čemž jsem neměla ani tušení. Nevadí, vždy jsem se tam chtěla podívat a celkově jsem si to moc užila.

1.den 





Podívali jsme se na katedrálu Notre Dame

croissant, chci další! HNED:-D






 
 
2.den


Druhý den jsme jeli do městečka Giverny, kde žil malíř Claude Monet s návštěvou jeho domu s překrásnou zahradou.



Citronová makronka byla opravdu luxusní.

 

 

                        
                                                                     Zara home



 Chanel!!!:-D


 

Makronky s karamelovým krémem a oříškovým krémem byly top.

 Jediné na čem jsem si nepochutnala byl tento cheesecake. Tomu se nedá říkat cheesecake.



 Obchody na každém rohu:-)




 Krásný den!

11 komentářů:

  1. Krásné fotky, miluju to tam! A nevím, jestli jsme zrovna měli štěstí, ale mně Paříž vůbec špinavá nepřišla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné, tak strašně se těším až tam v létě pojedu, protože Francie mě něčím strašně moc láká.

    OdpovědětVymazat
  3. Mimochodem, doporučuji vypnout si tu kontrolu komentářů pomocí kódu, zbytečně to pak čtenáře odhání od komentování ;)

    OdpovědětVymazat
  4. i me Pariz nijak neuchvatila, a to jsem ji dala sanci ctyrikrat :) Ta spina mi vadi taky... Ale je super poznat vsechna zakouti sveta :)

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné fotky:)! V Paříži jsem byla, je Pravda, že je to tam znečištěné, ale co mi vadí víc, jśou houfy turistů:). Ale to jídlo ve Francii, to se nedá s ničím srovnat:).

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky, vše vypadá skvěle! Určitě pro Tebe byl výlet báječný, je to z fotek úplně cítit :o).

    OdpovědětVymazat
  7. super fotky :)) croissant bych si hned dala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Výborný, jsou takový jiný, než klasický turistický, možná je to tím úhlem. Každopádně krása. Ta špinavost mě překvapuje, ale u Paříže se mi líbí, že o ní od každého slýchám něco jiného - kamarádovi zase Eiffelovka připadala jako kus ošklivého šrotu, atd. :D

    OdpovědětVymazat